five days to go

För min del kom det som en överraskning - jag reser tydligen till Asutralien om fem dagar. Det är ganska oroväckande med tanke på att fem dagar lika gärna kan räknas om i timmar, om man så önskar. Anledningen till att detta känns som ett bryskt uppvaknande är mycket enkel; jag har inte hunnit förbereda mig mentalt trots att jag under de senaste månaderna lyckats;

- Skicka in en ansökan om utbytesplats till University of Wollongong
- Tacka ja och förses med ett alldeles eget studentnummer
- Boka flygbiljett till Australien tur och retur
- Fixa ett rum på Keiraview Accomodation
- Ansökta om och beviljas visum
- Söka kurser motsvarande 24 credits
- Söka utlands-CSN

Bara det är ju en konst i sig, kan man tycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0