scandic

Igår kväll styrde M och jag mot Stockholm. Tanken var att vi skulle åka in till centrum och shoppa en stund innan vi begav oss mot Vaxholm för att övernatta. När vi parkerat utanför Scandic Park framför Humlegården förstod jag dock att planen var en helt annan. Mina två sista dagar i Sverige har bestått av extremt fint väder, en rundvandring i centrala Sthlm, hotellvistelse, supergod mat och hotellfrukost. Dessutom hann vi träffa Frida, Ida, Fredrik och Jonas för en sista fika. Trots att detta gör det tusen gånger sorgligare och jobbigare att åka till Arlanda idag kunde jag inte blivit mer nöjd med helgen.
.





 



Om jag inte kommer åt Internet på Arlanda så: Hej då Sverige, vi hörs down under!
(De små bilderna är klickbara)

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Hej gumman tänker på dig hela tiden tror jag har resfeber som du!?

Det känns så konstigt att du åker nu ,du var ju nyss här.Ja det var så underbart rolgt att vi fick denna tiden tillsammans,du gör din omgivning glad det blir liksom lite feststämning där du är.Du ger mig energi och glädje ska du veta.

Kommer med stort intresse att följa din blogg under Australien vistelsen.

Ha en riktigt trevlig resa och var rädd om dig,älskar dig.

Kramar från mamma

2009-07-17 @ 11:34:38
Postat av: Li

Hej vännen! Vill bara önska dig lycka till! Hoppas du får en kanon bra tid där borta=) kram

2009-07-17 @ 23:28:17
Postat av: Britt-Marie

Hej!

Vet att du är framme för Martin ringde och berättade tidigare på dagen.

Hoppas att du sover gott nu är så nyfiken på hur resan varit.

Kram mamma

2009-07-18 @ 19:53:10
Postat av: Mona

Hej Marie!

va skönt att du är framme och att allt gått bra. Hörde av Martin att det var lite kallt, hoppas du har några varma kläder med dig.

Va roligt att du blev överraskad med vistelsen i Sthlm och att ni hade det bra. Roligt att Martin fixade överraskningen åt dig.

Ser fram emot att få läsa mer om hur du har det nu.

Sköt om dig och ha´ det så jättebra!

Många kramar

Mona o Leif



2009-07-18 @ 21:03:57
Postat av: Mona

Hej Marie!

Va skönt att du kommit fram och att allt gått bra på resan. Roligt att Martin överraskade dig med hotell mm och framförallt att ni hade det bra i Sthlm.

Hörde av Martin att det är lite kallt, hoppas du har lite varma kläder med dig.

Ha´det nu så bra Marie, ska bli så roligt att få följa dig på bloggen.

Många kramar

Mona o Leif

2009-07-18 @ 21:07:37
Postat av: Mona

Det blev visst lite dubbelt :) men bättre en gång för mycket än en gång för lite....

2009-07-18 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0