usel

Jag vet!

Mina blogginlägg är inte särskilt frekventa. Det är inte så lätt, ni får helt enkelt uppskatta mindre frekventa efforts (som nu när jag klockan 00:10 faktiskt tänker på er och skriver ett inlägg trots mitt tidiga tutorialprov imorgon). Jag är inte bara usel dock, jag kammade nämligen hem ett riktigt sweet high distinction (betyg) på förra veckans exam. Det blev min tröst innan jag gick och skrev dagens exam. Efter mitt prov imorgon ska jag gå och fira med...en sushi eller nåt innan jag hugger in på min strategic management inlämning. Oh yes.

Well. Klockan 00:10 som sagt. Jag behöver ladda batterierna, det ska jag göra i mina nya lakan, som jag fick ärva av Tess, som ärvt dom av sina norska ex-roomies och vem dom ärvt av vill jag inte veta. Sleep tight. 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Marie

Du är toppen ja riktigt jättetoppen och det räcker fint med de bloggar du åstadkommer. Vi vet att du är på andra sidan jorden för att plugga och inte för att blogga. Sköt om dig och vi tänker på dig! Hela tiden! Suerte!

Besitos!

Pappa

2009-09-09 @ 18:11:22
Postat av: Britt-Marie

Hej gumman

Nu stavade du fel eller hur,du menar useful så klart.

Grattis till "femettan" det är skönt när det blir riktig jakepott i bland.

Du har terrier egkenskaper, känner igen dom, nu tror jag du fått dom från två håll och det kan bli lite för mycket i bland så håll balansen stumpan.

Idag har vi haft en fantastisk brittsommardag igen har hunnit nypa lite luft mellan dagens möten.

Var nere på i stan för att gå igenom ett upphandlingsavtal på förbandsmaterial, mötet var i rådhuset,det är så vackert därnere.

Berättade jag för dig ,på tal om felstavning att för ,tror det var sex eller sju år sedan så renoverde man fasaden på rådhuset och man hade tagit ner de stora bokstäverna

som pryder fasaden ovanför de stora entré dörrarna,RÅDHUSET alltså.

När bokstäverna sedan sattes tillbaka skedde det sent en eftermiddag och förmodligen gick det för fort.Morgonen därpå kunde förvånade Jönköpingsbor nämligen läsa DÅRHUSET istället.

Självklart kom det på första sidan i Jönköpingsposten och förorsakade stor munterhet.

Kom att tänka på det i dag eftersom det åter var fasadrenovering på gång än så länge satt bokstäverna rätt men vi får se imorgonbitti,ska kolla när jag åker till Mas mötet som är i Jönköping klockan 09.00.Laddad med kamarea i väskan.

Imorgon är det torsdag önskar dig lycka till på tentan och tålamod om det är en värstingtorsdag igen, men sen som plåster på såren kommer ju fredag.

Kraaaaaaaaaaaaaam Mamma

2009-09-09 @ 21:50:09
Postat av: Mona Rooth

Grattis Marie!!

Va duktig du är, det klarar säkert de här tentorna

galant också.

Jag kollar varje morgon om du skrivit något nytt i

bloggen. Alltid lika roligt att läsa dina inlägg,

men jag håller med din pappa, du är ju faktiskt där du är för att plugga....

Idag skiner solen här, men det var bara 5 grader imorse. Igår var vi riktigt lata och satt mest på

baksidan och latade oss i solen. Skönt!

Imorse kom snickarna kl 7.00 så det blev en tidig morgon åtminstone för Leif :)

Kul att något händer med utbygget. När du kommer nästa gång har vi ca 50 kvm till att bo på;)

Ha´det så bra Marie och hoppas du sov skönt i de ärvda lakanen!

kram från oss båda

2009-09-10 @ 09:42:23
Postat av: Sarah

Håller med alla som skriver att du gör det bra att blogga fast du har massor att göra.



Idag skiner solen och jag hade tänkt ta med michelle för att plocka lite svamp men hon har dansträning och sen är det fiolträning.

hmm Veckorna bara försvinner helt och snart är det fredag igen..

Igår hade jag pass på gym.. det var skönt att köra igång igen efter ett uppehåll under sommaren.

Jag har verkligen legat på latsidan i sommar.

Men nu får det vara slut.!!!!

Ha en underbar dag och lycka till med alla tentor,jag är inte alls orolig över att det inte ska gå bra...Det fixar du enkelt..

kram

2009-09-10 @ 09:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0