springbreak


Jag kom till skolan med planen om att plugga in ett par kapitel tentaförberedande och kom hem med två potentiella planverk för springbreak. Jag samt de norska och amerikanska tjejerna planerar att antingen road-trip:a (med ett campingset och ett gäng surfbrädor i bakluckan) via Canberra och lite andra sköna platser ned till Melbourne. Alternativt ta ett flyg till Brisbane och se guldkusten (surfers paradise m.m.).

Insikten om hur snabbt tiden går här nere skrämmer mig. Jag är redan halvvägs inne i terminen och jag är långt ifrån redo att avsluta mitt äventyr i Australien samtidigt som jag knappt kan vänta till de sista två veckorna då jag och M ska göra Australien tillsammans. Mer om det ska jag redogöra för er senare. Nu ska jag låta mitt språkförvirrade (australiensiska-norska-svenska-amerikanska) huvud vila, min nuvarande MSN konversation säger mig att det behövs.

Marie - säger:
fats stakare
Martin säger:
rifh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0