presents presents

Hahaa.

Hade precis läst dagens två tradiga kapitel ur Marketing Management innan jag belönade mig själv med att gå ned till receptionen och hämta ut två nya paket. Det ena från Fia, Frida och Ida innehållande ett handskrivet brev (mitt första sedan jag kom hit Fia, jag har läst det två gånger och tänkte läsa det en gång till innan läggdags), en osthyvel och min favoritchoklad med mintsmak. Det andra från Martin innehållande grattis-kort och mer godis. Lakrisal, yay. Lycklig som en liten barnunge. Jag inser att jag nu har två osthyvlar, och att mina korrvänner avundsjukt kommer att snegla på min dubbla uppsättning, kanske till och med förvänta sig att jag ska ge bort en. In their dreams, jag älskar båda mina osthyvlar och tänker slita ut dom med varannan-gång-tekniken. Är någon riktigt snäll går det kanske fint att låna. Nån gång.

Tack! Ni är dom bästa! Jag sätter offeciellt punkt för min 25 års dag nu. Den är fulländad.


Kommentarer
Postat av: Mona

Hej Marie!

Tänk att nu går du mot nästa mål i livet 30 år :)

men det tar ju som tur är många år till dess!

2 Osthyvlar också, det är inte dåligt, kanske det dyker upp fler också....

Har de gott godis hos dig? Hur är det med choklad?

Kanske man kan få smaka en godis när du och Martin kommer hem igen???

Idag har jag lyckats klippa en del av gräsmattorna med åkklipparen för första gången...:) Riktigt roligt och man kan sitta där och bara fundera...

Nu är det kaffedags!

Ha´det så bra nu Marie!

kramar

Mona o Leif

2009-08-18 @ 20:19:06
Postat av: Mona

Hej Marie!

Har glömt bort att hälsa från mormor Greta och

gratulera. Hon kollar din sida också. Anna har

visat henne på datan.

kram

mormor Greta

2009-08-19 @ 15:45:42
Postat av: Britt-Marie

Hej Mari

På väg i säng ska upp tidigt eller i natt åka till London imorgon kul!

Ska träffa min kusin Ann-Britt och hennes man Steven.

Kansk kan jag blogga lite därifrån alla hotellger väl möjlighet att koppla upp sej i dag.

Sköt om dej Hemma på söndag igen kram mamma

2009-08-19 @ 21:50:04
Postat av: Mona

Hej BrittMarie!

Ha´det så jättebra i London. Va roligt att få åka dit. Hoppas att vi kan åka snart också. Jag tyckte om London. Det finns ju så mycket att se och göra.

Hälsningar

Mona

2009-08-20 @ 09:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0