vilka är ni?

Jag brukar spänt kisa lite med ena ögat när jag klickar in mig på bloggens besöksstatistik, så spännnande tycker jag att det är att se hur många ni läsare är. Och så när sidan laddat klart slår jag upp båda ögonen och blir alldeles stormförtjust över att se att ni blivit fler.

Allt jag ser i min besöksstatistik är ju dock en siffra. Nu tycker jag att vi bekantar oss med varandra. Kan ni inte vara vänliga och lämna en kommentar (genom att klicka på den blåmarkerade länken som heter "Kommentar" längst ner i det här inlägget), gärna med namn, så att jag vet vilka ni är som läser. Ja så gör vi, tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Mona

Hej igen Marie!



Absolut, håller med dig. Förstår också att många vill "följa med på din resa". Nu är det bara 3 dgr kvar!

Ha´en bra dag Marie!

kram

Mona

2009-07-14 @ 09:09:00
Postat av: Pernilla

Hej, vad kul med bloggen, jag lovar att gå in och läsa ofta! Hoppas resan går bra! Hörs snart! Kram Pernilla

2009-07-14 @ 23:20:14
Postat av: Ida

Häääj! ooh tack för adressen, nu ska jag ha koll på det här sidan. Det ska bli den FÖRSTA bloggen jag tar mig för att följa tror jag.



Underbart att höra att du har det bra!!! =) puss

2009-08-02 @ 21:37:50
Postat av: Marie

Haha. Inte det mest lyckade försöket, men cred till Mona Pernilla och Ida. De andra har fått med sina namn i senare inlägg. Det får duga :)

2009-08-08 @ 14:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0